Výhody a nevýhody frontální a skupinové výuky z pohledu žáka – Veronika DĚDKOVÁ
Veronika DĚDKOVÁ
Master's thesis
Výhody a nevýhody frontální a skupinové výuky z pohledu žáka
Advantages and disadvantages of frontal and group teaching from the pupil's point of the view
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výhodami a nevýhodami frontální a skupinové výuky z pohledu žáka. Práce je ozvláštněna rozdělením dětí dle jejich temperamentu. Skládá se z teoretické části a praktické. Cílem bylo zaměřit se na druhy temperamentu a po rozdělení dětí do skupin, buď na bázi stejného typu nebo smíšeného, zjistit, zda se typy shodují ve výhodách a nevýhodách frontální a skupinové výuky a …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the advantages and disadvantages of frontal and group teaching from the pupil's point of view. The work is made special by dividing the children according to their temperament. It consists of a theoretical and a practical part. The aim was to focus on the types of temperament and then dividing children into groups, either on the basis of the same type or mixed, to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Kavková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DĚDKOVÁ, Veronika. Výhody a nevýhody frontální a skupinové výuky z pohledu žáka. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights