Marketing v neziskovém sektoru – Barbora Jitka Denigerová
Barbora Jitka Denigerová
Bachelor's thesis
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing in the non-profit sector
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá neziskovým sektorem v České republice a různými formami propagace, které neziskové organizace využívají. V první, teoretické části práce obsahuje specifikaci daného tématu, jeho dělení, způsoby fungování v rámci českého prostředí a financování. Dále se věnuje strategickému plánování aktivit a marketingovému mixu v organizacích. V druhé části práce přibližuje činnosti pěti …viacAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the non-profit sector in the Czech Republic and the various forms of promotion non-profit organisations use. The first, theoretical part of the thesis contains a specification of the given topic, it’s division, it’s functioning in the czech context and financing. Furthermore it focuses on strategic planing of activities and marketing mix in organisations. The second …viacKľúčové slová
Neziskový sektor neziskové organizace nadace senioři péče o seniory fundrasing marketingová komunikace reklamní sdělení financování dotace marketingová strategie propagace non-profit sector non-profit organizations foundations seniors elderly care marketing communication advertising message financing subsidies marketing strategy promotion.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pjsnb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník