Komunikační plán pro firmu Stolařství Lípa – Tereza Šenkeříková
Tereza Šenkeříková
Bakalářská práce
Komunikační plán pro firmu Stolařství Lípa
The Communication Plan for Stolařství Lípa Company
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření komunikačního plánu pro firmu Stolařství Lípa, s. r. o. V teoretické části bude popsána problematika marketingové komunikace a komunikačních nástrojů. Dále bude definována PEST analýza, analýza SWOT a komunikační plán. V praktické části bude charakterizována společnost, popis současné komunikace společnosti, okolí společnosti, PEST analýza a bude sestavena …víceAbstract:
The main aim of this bachelor's thesis is creation communication plan for the Stolařství Lípa, s. r. o. company. In theoretical part will be description of the important concepts of marketing communication and communication activities. Also there will be defined PEST analysis, SWOT analysis and communication plan. In practical part there will be defined the company, description of contemporary marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šenkeříková, Tereza. Komunikační plán pro firmu Stolařství Lípa. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková