Andrej KOVÁČIK

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace ve společnosti UDO SK, s.r.o.

Analysis of Marketing Communication of the Company UDO SK, s. r. o.
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingovej komunikácie spoločnosti UDO SK, s.r.o., ktorá sa zaoberá predajom plastových okien, dverí, oplotení, brán a modelov. Prostredníctvom analýzy marketingového mixu so zameraním na marketingovú komuniká-ciu, budú predstavené výrobky, ktoré firma UDO SK, s.r.o. ponúka, ich cena, distribúcia a najmä spôsob, akým sú tieto výrobky propagované. Na základe …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication of UDO SK, s.r.o., which deals in selling of windows, doors, fences, gates and models. Company?s products, their prices, distribution and especially the means of their advertising will be presented by analysis of marketing mix with the emphasis on marketing communi-cation. Recommendations leading to the improvement of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOVÁČIK, Andrej. Analýza marketingové komunikace ve společnosti UDO SK, s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku