Analýza marketingové komunikace ve společnosti UDO SK, s.r.o. – Andrej KOVÁČIK
Andrej KOVÁČIK
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace ve společnosti UDO SK, s.r.o.
Analysis of Marketing Communication of the Company UDO SK, s. r. o.
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingovej komunikácie spoločnosti UDO SK, s.r.o., ktorá sa zaoberá predajom plastových okien, dverí, oplotení, brán a modelov. Prostredníctvom analýzy marketingového mixu so zameraním na marketingovú komuniká-ciu, budú predstavené výrobky, ktoré firma UDO SK, s.r.o. ponúka, ich cena, distribúcia a najmä spôsob, akým sú tieto výrobky propagované. Na základe …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication of UDO SK, s.r.o., which deals in selling of windows, doors, fences, gates and models. Company?s products, their prices, distribution and especially the means of their advertising will be presented by analysis of marketing mix with the emphasis on marketing communi-cation. Recommendations leading to the improvement of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁČIK, Andrej. Analýza marketingové komunikace ve společnosti UDO SK, s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová