Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček – Petr Špaček
Petr Špaček
Bachelor's thesis
Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček
Design of internet marketing communication for the company Včelařství Špaček
Anotácia:
Špaček, P. Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček. Bakalářská práce. Brno. Mendelova univerzita v Brně, 2022 Bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací. Je rozdělena na teoretickou část a vlastní práci. V rámci teoretické části jsou popsány pojmy jako marketingová komunikace, charakterizované nástroje pro komunikaci a představeny analýzy pro vnitřní …viacAbstract:
Špaček, P. Proposal of internet marketing communication for the company Včelařství Špaček. Bachelor thesis. Brno. Mendel University in Brno, 2022Bachelor thesis deals with internet marketing communication. It is divided into a theoretical part and the actual work. The theoretical part describes concepts such as marketing communication, characterizes tools for communication and presents analyses for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová