Poruchy chování u žáků z pohledu pedagogů SŠ – Tomáš Zoufalý
Tomáš Zoufalý
Bakalářská práce
Poruchy chování u žáků z pohledu pedagogů SŠ
Conduct disorders in students from the perspective of teachers of secondary schools
Anotace:
V bakalářské práci je řešena problematika poruch chování žáků středních škol. Teoretická část vymezuje, co to jsou poruchy chování, jaké jsou příčiny vzniku a prevence. Objasníme si, jak tento fenomén dnešní doby ovlivňuje rodina, sociální zázemí, společnost nebo prostředí, ve kterém žijeme. Snažíme se najít způsob, jak z dětí vychovat plnohodnotné členy naší společnosti. Nesmí zde chybět pohled ze …víceAbstract:
The work is dealt with behavioral disorders secondary school pupils. The theoretical part defines what behavioral disorders are, what are the causes and prevention. Explain how this phenomenon of our time affects the family, social background, society or environment in which we live. We are trying to find a way to educate children of full members of our society. There can not miss the view from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Behind the scenes of a two-stage game: Dynamics between the European Commission and the Council in fiscal enforcement in the EU
Hendrik de Pagter -
Agresivní poruchy chování - analýza příčin a nástin možností intervence ve výkonu trestu odnětí svobody
Vladimíra Němcová -
Výkon trestu osob s poruchami duševními a poruchami chování
Renata Štěpánková -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Zneužívání návykových látek ve výkonu trestu odnětí svobody
Rostislav Žďárský -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva