Tereza Kučerová

Bachelor's thesis

Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing

Marketing analysis with a focus on online marketing of Footshop company
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma Analýza marketingu společnosti Footshop, s.r.o. se zaměřením na online marketing. Cílem této práce je tedy analýza marketingových aktivit konkrétně na internetu a následné návrhy a doporučení k vylepšení marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, konkrétně marketingovými základy s návazností na online marketing. Druhá část této práce je zaměřena …more
Abstract:
The bachelor's thesis is elaborated on the topic of Marketing Analysis of the company Footshop, s.r.o. with a focus on online marketing. The aim of this work is to analyze marketing activities specifically on the Internet and subsequent proposals and recommendations to improve marketing. The first part of the thesis deals with the theoretical basis, specifically the marketing foundations in connection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Reader: Barbora Daňková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendel University in Brno

Faculty of Regional Development and International Studies

Bachelor programme:
Regional Development