Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky – Bc. Veronika Mozolíková
Bc. Veronika Mozolíková
Bakalářská práce
Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky
Anotace:
Cílem práce bylo analyzovat a porovnat nákupní atmosféru vybraných obchodních jednotek B-IMPORT a Takko FASHION ve Strakonicích. Teoretická část práce je věnována hlavně prvkům nákupní atmosféry, spotřebiteli a kupní rozhodování spotřebitele. V aplikační části práce byly analyzovány vybrané obchodní jednotky a porovnány pomocí matice IFE a návštěvnosti. Výsledky šetření a následná opatření jsou zaznamenány …víceAbstract:
The aim of the thesis was to analyze and compare the shopping atmosphere of selected business units B-IMPORT and Takko FASHION in Strakonice. The theoretical part is mainly devoted of the buying elements of the buying climate, customers and decisions purchasing of consumer. In the application of the labor were analyzed the selected business units and compared with the IFE Matrix, and the attendance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/e60dy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vendula Simotová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím