Bc. Veronika Mozolíková

Bakalářská práce

Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky

Anotace:
Cílem práce bylo analyzovat a porovnat nákupní atmosféru vybraných obchodních jednotek B-IMPORT a Takko FASHION ve Strakonicích. Teoretická část práce je věnována hlavně prvkům nákupní atmosféry, spotřebiteli a kupní rozhodování spotřebitele. V aplikační části práce byly analyzovány vybrané obchodní jednotky a porovnány pomocí matice IFE a návštěvnosti. Výsledky šetření a následná opatření jsou zaznamenány …více
Abstract:
The aim of the thesis was to analyze and compare the shopping atmosphere of selected business units B-IMPORT and Takko FASHION in Strakonice. The theoretical part is mainly devoted of the buying elements of the buying climate, customers and decisions purchasing of consumer. In the application of the labor were analyzed the selected business units and compared with the IFE Matrix, and the attendance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vendula Simotová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích