Bc. Kristýna Cigáňová

Master's thesis

CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností

CSR and its role in marketing activities of selected companies
Abstract:
Cílem práce je zhodnocení míry využití společensky zodpovědného podnikání (CSR) v marketingových aktivitách vybraných společností a navrhnout doporučení k efektivnějšímu využití marketingových nástrojů v této oblasti. V diplomové práci jsou využity dostupná sekundární data, která jsou doplněna o data primární.Úvodní část práce se zabývá vymezením problematiky CSR z hlediska teoretického pojetí. Další …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the degree of use of socially responsible business (CSR) in marketing activities of selected companies and to propose recommendations for more effective use of marketing tools in this area. The diploma thesis uses available secondary data, which are supplemented by primary data. The introductory part of the thesis deals with the definition of CSR issues …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné