Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru – Nataliya-Mariya MOCHERNAK
Nataliya-Mariya MOCHERNAK
Bachelor's thesis
Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru
Democratic US presidential candidates in 2020 and their activities in cyberspace
Abstract:
Cílem bakalářské práce "Demokratičtí kandidáti na prezidenta USA v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru" bylo využitím obsahové analýzy zjistit, jakými tématy se demokratičtí kandidáti na prezidenta USA v roce 2020 zabývají na svých online sociálních sítích a jaký formát příspěvků volí pro komunikaci s občany. K provedení analýzy jsem zvolila typologii Anderse Olofa Larssona, kterou použil ve …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis, "Democratic US Presidential Candidates in 2020 and Their Activities in Cyberspace", was to find out through content analysis what topics the Democratic candidates for US President in 2020 deal with on their online social networks and what form they choose to communicate with citizens. To perform the analysis, I have chosen Anders Olof Larsson's typology that he used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Zákravský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOCHERNAK, Nataliya-Mariya. \textit{Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/x2q2tf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOCHERNAK, Nataliya-Mariya. Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Political Science / International Relations - Terriorial Studies
Theses on a related topic
-
Vnímání a reflexe privátního a veřejného prostoru u uživatelů online sociálních sítí
Lucie Paseková -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek -
Prezidentské volby v USA: analýza financování prezidentských voleb s ohledem na volby v roce 2008
Lenka Hrochová -
Prezidentské volby v USA 2012: vliv nových médií na volební kampaň
Michaela Chrtová -
Prezidentské volby ve Spojených státech amerických v roce 2016 - analýza kampaně kandidáta Republikánské strany
Jan PICKA