Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti – Daniel TÝN
Daniel TÝN
Bakalářská práce
Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti
The system of distribution of products in the Multi-Level-Marketing company
Anotace:
Cílem této práce je analýza systému distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti, jeho efektivita, rychlost a kvalita. Analýza byla provedena dotazníkem, který byl předložen distributorům a nezávislým odběratelům Multi-Level-Marketingové společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána historie MLM společnosti, její funkce, výhody a systém …víceAbstract:
The aim of this study is to analyze the distribution of products in the Multi-Level Marketing the company's efficiency, speed and quality. The analysis was carried out a questionnaire, which was presented to distributors and independent customers of Multi-Level Marketing companies. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the history of MLM companies, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TÝN, Daniel. Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Denisa Gizová -
Produkt - zdroj konkurenční výhody
Jana Fišerová -
Analýza dopadu nedodržení specifikací zákazníka na produkt
Jan Nechánský -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Zlepšování přístupu k identifikaci a evidenci požadavků zákazníka na produkt
Viktorie Trungerová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová