Daniel TÝN

Bakalářská práce

Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti

The system of distribution of products in the Multi-Level-Marketing company
Anotace:
Cílem této práce je analýza systému distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti, jeho efektivita, rychlost a kvalita. Analýza byla provedena dotazníkem, který byl předložen distributorům a nezávislým odběratelům Multi-Level-Marketingové společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána historie MLM společnosti, její funkce, výhody a systém …více
Abstract:
The aim of this study is to analyze the distribution of products in the Multi-Level Marketing the company's efficiency, speed and quality. The analysis was carried out a questionnaire, which was presented to distributors and independent customers of Multi-Level Marketing companies. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the history of MLM companies, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TÝN, Daniel. Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta