Bc. Martin Beleš
Master's thesis
Marketingová strategie stavební firmy
The Marketing Strategy of a Construction Firm
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie stavební firmy“ je navrhnout vhodné podnikové poslání, vizi a marketingovou strategii pro malou stavební firmu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je teorie marketingového řízení, podnikového strategického plánování a marketingového plánování. V praktické části poté řeším předmět diplomové práce …moreAbstract:
The subject of the thesis titled “The Marketing Strategy of a Construction Firm“ is to suggest the right business mission, vision, and marketing strategy for a little construction company. In the theoretical part are introduced the main theories, which are relating to the solved problem, such as the theory of marketing management, business strategy planning and marketing planning. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iq1ep/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová