Bc. Martin Beleš

Master's thesis

Marketingová strategie stavební firmy

The Marketing Strategy of a Construction Firm
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie stavební firmy“ je navrhnout vhodné podnikové poslání, vizi a marketingovou strategii pro malou stavební firmu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je teorie marketingového řízení, podnikového strategického plánování a marketingového plánování. V praktické části poté řeším předmět diplomové práce …more
Abstract:
The subject of the thesis titled “The Marketing Strategy of a Construction Firm“ is to suggest the right business mission, vision, and marketing strategy for a little construction company. In the theoretical part are introduced the main theories, which are relating to the solved problem, such as the theory of marketing management, business strategy planning and marketing planning. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management