Marketing českých vysokých škol na sociální síti Facebook – Bc. Martin Werner
Bc. Martin Werner
Master's thesis
Marketing českých vysokých škol na sociální síti Facebook
Facebook Marketing of Czech Universities
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem českých veřejných vysokých škol na sociální síti Facebook. Cílem práce je analyzovat jejich marketing prostřednictvím modifikovaného Honeycomb frameworku a určených kritérií, která jsou zaměřena na vytváření, řízení a udržování vztahů s cílovými skupinami. Následuje evaluace dat zkoumaných bloků a komparace výsledků. Z výsledků a diskuze nad daty z provedené analýzy …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the Facebook marketing of Czech universities. The main aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of researched universities through a modified Honeycomb framework and other determined criteria, which are focused on creating, managing and maintaining relations with the target groups. Another part of the thesis contains the evaluation of the data from the examined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5642
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WERNER, Martin. \textit{Marketing českých vysokých škol na sociální síti Facebook}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/x34qqr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights