Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka – Bc. Marek Neuschl
Bc. Marek Neuschl
Diplomová práce
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
Analysis of the internal enterprises faktors incl. customer value accent
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka“ je zaměřena na klíčové interní faktory, které mají zásadní vliv na vytvoření hodnotových inovací pro zákazníka. V teoretické části práce jsou představeny analytické metody a systémové rámce, pomocí kterých jsou v části praktické zachyceny podstatné interní a částečně i externí podnikové faktory …víceAbstract:
Thesis titled "Analysis of the internal enterprises factors incl. customer value accent." is aimed at key internal factors that have a major impact on creating value for the customers. The theoretical part presents the analytical methods and system framework, through which are in the practical part recognized essential internal and partly external business factors. Based on the outcome of the analysis …víceKlíčová slova
Hodnota pro zákazníka hodnotová inovace externí a interní podnikové faktory strategické řízení svrchovaný tržní prostor strategie modrého oceánu obchodní strategie.Customer value value innovation external and internal business factors strategic management sovereign market space Blue Ocean Strategy business strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ell99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Význam externí a interní analýzy pro zvolenou strategii MSP
Petr Šmondrk