Bc. Tereza Malkusová
Master's thesis
Trendy v online marketingu
Trends in online marketing
Anotácia:
Diplomová práce Trendy v online marketingu představuje marketingové trendy pro rok 2014. Práce se konkrétně věnuje trendům jako je Web 3.0, gamifikace, mobilní marketing, sociální sítě a SEM. Okrajově práce zkoumá i otázku etiky s ohledem na nové technické možnosti. Cílem práce je vytvořit online marketingový plán pro jazykovou školu s využitím popisovaných trendů. Cílem této kampaně je zvýšení návštěvnosti …viacAbstract:
The thesis Trends in Online Marketing introduces the marketing trends in the year 2014. The work devoted to trends such as Web 3.0, gamification, mobile marketing, social networking and search engine marketing (SEM). Marginally, this work investigates the question of ethics with regard to new technological possibilities. The aim is to create an online marketing plan for the language school using the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hxgqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Developing Machine Learning Models for Optimising Mobile Game Marketing Campaigns
Martin Trejtnar -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Michal Tichý -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ