Autorita jako výchovný princip, prostředek a cíl na základních školách a obchodních akademiích – Barbora Aldorfová
Barbora Aldorfová
Diplomová práce
Autorita jako výchovný princip, prostředek a cíl na základních školách a obchodních akademiích
Authority as an educational principle, instument, and objectives at elementary schools and business academies
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám problematikou autority učitele a jejího využití jako výchovného principu, prostředku a cíle v práci učitele. V teoretické části jsem zpracovala informace o autoritě, osobnosti učitele a dalších faktorech ovlivňujících práci učitele a budování jeho autority. V praktické části jsem shrnula výsledky svého výzkumu, který jsem prováděla na obchodních akademiích a základních …víceAbstract:
This thesis addresses the problem of teacher s authority and its use as an educational principle, instrument, and objectives in the teacher s work. In the theoretical part, I processed information about the authority, teacher s personality, and other factors which affect the work of teachers and the building up of their authority. In the practical part, I summarized the results of my research, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Katarína Krpálková Krelová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
Kamila NOVOSADOVÁ -
Retrospektivní pohled vysokoškolského studenta na osobnost a výuku středoškolského učitele
Adéla TURKOVÁ -
Teaching Business English on an Individual basis
Jitka Pelcová -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Didaktické řídicí styly ve výuce tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ
Martin Gondek -
Activities Matching Different Learning Styles in Teaching English to Young Learners
Lenka Nováková -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Styly pro vykreslování dat OpenStreetMap a materiály pro jejich výuku
Jaroslav Willmann