Eva Bergmanová
Diplomová práce
Formulace podnikové strategie
Business Strategy Formulation
Anotace:
Cílem práce je formulovat podnikovou strategii společnosti Chládek a Tintěra Pardubice a.s. pomocí metod strategické analýzy. V práci se nachází popis použitých metod, charakteristika zkoumaného podniku, samotné zpracování strategické analýzy pro konkrétní podnik zahrnující analýzu vnějšího a vnitřního okolí podniku. Na závěr práce je provedena syntéza všech získaných poznatků s návrhy doporučení na …víceAbstract:
The goal of the thesis is a formulation of business strategy of a company Chládek a Tintěra Pardubice a.s. with use of methods of strategic analysis. The thesis consists of used methods, profil of the company, done strategic analysis for particular company including external and internal environment analysis. At the end of the thesis is mentioned synthesis of all gained findings with suggestions of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Pokorná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Marketingová strategie stavebního podniku
Jan Marek -
Strategická analýza podniku
Tomáš Vildomec
Název
Vložil
Vloženo
Práva