Blogging/Vlogging jako nástroj marketingu – Monika Berková
Monika Berková
Bakalářská práce
Blogging/Vlogging jako nástroj marketingu
Blogging (Vlogging) as a marketing tool
Anotace:
V této práci se zaměřuji na dva fenomény dnešní doby – blogging a vlogging. Tyto zprvu čistě volnočasové aktivity se postupem času staly mocným marketingovým nástrojem. Teoretická část práce pokrývá právě tento vývoj a následně oblast online marketingu, která je pro zmíněné nástroje relevantní. V praktické části je následně provedeno srovnání konkrétních blogů a vlogů z české a zahraniční scény se …víceAbstract:
This thesis is focused on two phonemena of our times – blogging and vlogging. What was initially leisure time activity has developed into poweful marketing tool. Theoretical part covers this evolution followed by online marketing part which is the most relevant. The practical part is then composed from comparison of Czech and foreign blogs and vlogs with focus on marketing tools that are being used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nmcy0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu a propagace Open Air Cup Dobruška 2019
Patricie Březovská -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing Homelles world cupu
Milan Kovačík -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová