Monika Berková
Bachelor's thesis
Blogging/Vlogging jako nástroj marketingu
Blogging (Vlogging) as a marketing tool
Abstract:
V této práci se zaměřuji na dva fenomény dnešní doby – blogging a vlogging. Tyto zprvu čistě volnočasové aktivity se postupem času staly mocným marketingovým nástrojem. Teoretická část práce pokrývá právě tento vývoj a následně oblast online marketingu, která je pro zmíněné nástroje relevantní. V praktické části je následně provedeno srovnání konkrétních blogů a vlogů z české a zahraniční scény se …moreAbstract:
This thesis is focused on two phonemena of our times – blogging and vlogging. What was initially leisure time activity has developed into poweful marketing tool. Theoretical part covers this evolution followed by online marketing part which is the most relevant. The practical part is then composed from comparison of Czech and foreign blogs and vlogs with focus on marketing tools that are being used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nmcy0/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingu a propagace Open Air Cup Dobruška 2019
Patricie Březovská -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing Homelles world cupu
Milan Kovačík -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová