Monika Berková

Bakalářská práce

Blogging/Vlogging jako nástroj marketingu

Blogging (Vlogging) as a marketing tool
Anotace:
V této práci se zaměřuji na dva fenomény dnešní doby – blogging a vlogging. Tyto zprvu čistě volnočasové aktivity se postupem času staly mocným marketingovým nástrojem. Teoretická část práce pokrývá právě tento vývoj a následně oblast online marketingu, která je pro zmíněné nástroje relevantní. V praktické části je následně provedeno srovnání konkrétních blogů a vlogů z české a zahraniční scény se …více
Abstract:
This thesis is focused on two phonemena of our times – blogging and vlogging. What was initially leisure time activity has developed into poweful marketing tool. Theoretical part covers this evolution followed by online marketing part which is the most relevant. The practical part is then composed from comparison of Czech and foreign blogs and vlogs with focus on marketing tools that are being used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace