Sociální a osobnostní vývoj dítěte – Sylvie HLADŮVKOVÁ
Sylvie HLADŮVKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální a osobnostní vývoj dítěte
Personal and social development of a child
Anotace:
Práce je zaměřena jednak na rodičovskou výchovu, jednak na školní prostředí, jaká negativa, ale i pozitiva přináší. Zmiňovala jsem také širší společenské vlivy, které zahrnují především komunikaci s vrstevníky. Nesprávným přístupem pedagogů a rodiny vznikají pro dítě zátěžové situace, které negativně ovlivňují zdravý vývoj dítěte. Důležitost sebedůvěry prozdravý vývoj dítěte. Správnou komunikací učitel …víceAbstract:
The work is focused both on parental education, and on the school environment, which negative, but also brings positives. I also mentioned broader social influences, which include primarily communication with peers. Improper attitude of teachers and families for a child created stressful situations that negatively affect the child's healthy development.The importance of confidence for healthy child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADŮVKOVÁ, Sylvie. Sociální a osobnostní vývoj dítěte. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Kyberšikana, kvalita života a školní úspěšnost žáků základní školy
Hana Ožanová -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová