Sylvie HLADŮVKOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální a osobnostní vývoj dítěte
Personal and social development of a child
Abstract:
Práce je zaměřena jednak na rodičovskou výchovu, jednak na školní prostředí, jaká negativa, ale i pozitiva přináší. Zmiňovala jsem také širší společenské vlivy, které zahrnují především komunikaci s vrstevníky. Nesprávným přístupem pedagogů a rodiny vznikají pro dítě zátěžové situace, které negativně ovlivňují zdravý vývoj dítěte. Důležitost sebedůvěry prozdravý vývoj dítěte. Správnou komunikací učitel …moreAbstract:
The work is focused both on parental education, and on the school environment, which negative, but also brings positives. I also mentioned broader social influences, which include primarily communication with peers. Improper attitude of teachers and families for a child created stressful situations that negatively affect the child's healthy development.The importance of confidence for healthy child …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLADŮVKOVÁ, Sylvie. Sociální a osobnostní vývoj dítěte. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Kyberšikana, kvalita života a školní úspěšnost žáků základní školy
Hana Ožanová -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová