Výhody a rizika základního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných anebo speciálních školách – Martina VESELÁ
Martina VESELÁ
Master's thesis
Výhody a rizika základního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných anebo speciálních školách
Advantages and risks of basic education of pupils with mild intellectual diabilities in standard or special schools
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám vzděláváním žáků s lehkým mentálním postižením a snažím se vyhledat výhody a rizika vzdělávání žáků těchto žáků na běžné základní škole. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje charakteristiku žáků s lehkým mentálním postižením, možnosti vzdělávání těchto žáků, současnou legislativu základního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími …moreAbstract:
In this diploma thesis, the author deals with the schooling of students with mild intellectual disabilities and tries to find the advantages and risks of pupils´ education of these pupils in common primary schools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the characteristics of students with mild intellectual disabilities, learning opportunities of these students, current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÁ, Martina. \textit{Výhody a rizika základního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných anebo speciálních školách}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/x4h8ko/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÁ, Martina. Výhody a rizika základního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných anebo speciálních školách. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Žák s lehkým mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni základní školy - případová studie třídy (Inkluzivní vzdělávání v praxi)
Martina Gřundělová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ