Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu – Jan Kašuba
Jan Kašuba
Bachelor's thesis
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Proposal for effective employee recruitment at T-mobile using the employer branding principle
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky budování značky zaměstnavatele a náborového procesu. Na teoretickou část poté navazuje praktická část, která se detailně věnuje společnosti T-Mobile. Výsledkem práce je navržení zefektivňujících metod pro nábor zaměstnanců.Abstract:
The thesis deals with the issue of building an employer brand in an organization. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of building the employer brand and the recruitment process followed by a practical part, which is dedicated to the T-Mobile company itself. The thesis result is to design more efficient methods when it comes to recruiting new employees.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z20s2/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠUBA, Jan. \textit{Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/x4hnog/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti
Kateřina Koubíková -
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Magda Součková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková