Jan Kašuba

Bakalářská práce

Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu

Proposal for effective employee recruitment at T-mobile using the employer branding principle
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky budování značky zaměstnavatele a náborového procesu. Na teoretickou část poté navazuje praktická část, která se detailně věnuje společnosti T-Mobile. Výsledkem práce je navržení zefektivňujících metod pro nábor zaměstnanců.
Abstract:
The thesis deals with the issue of building an employer brand in an organization. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of building the employer brand and the recruitment process followed by a practical part, which is dedicated to the T-Mobile company itself. The thesis result is to design more efficient methods when it comes to recruiting new employees.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku