Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu – Jan Kašuba
Jan Kašuba
Bakalářská práce
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Proposal for effective employee recruitment at T-mobile using the employer branding principle
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky budování značky zaměstnavatele a náborového procesu. Na teoretickou část poté navazuje praktická část, která se detailně věnuje společnosti T-Mobile. Výsledkem práce je navržení zefektivňujících metod pro nábor zaměstnanců.Abstract:
The thesis deals with the issue of building an employer brand in an organization. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of building the employer brand and the recruitment process followed by a practical part, which is dedicated to the T-Mobile company itself. The thesis result is to design more efficient methods when it comes to recruiting new employees.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z20s2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti
Kateřina Koubíková -
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Magda Součková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková