Jan Kašuba

Bachelor's thesis

Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu

Proposal for effective employee recruitment at T-mobile using the employer branding principle
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky budování značky zaměstnavatele a náborového procesu. Na teoretickou část poté navazuje praktická část, která se detailně věnuje společnosti T-Mobile. Výsledkem práce je navržení zefektivňujících metod pro nábor zaměstnanců.
Abstract:
The thesis deals with the issue of building an employer brand in an organization. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of building the employer brand and the recruitment process followed by a practical part, which is dedicated to the T-Mobile company itself. The thesis result is to design more efficient methods when it comes to recruiting new employees.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.