Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie – Jan Pištěk
Jan Pištěk
Bachelor's thesis
Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie
Corporate Social Responsibility as part of Marketing Strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a aktivitami, které se pod tímto pojmem skrývají. Tato práce také zmiňuje přínosy společenské odpovědnosti pro aplikující firmy, kritické hlasy, související koncepce a pojmy, reportování nebo komunikační nástroje. V praktické části je provedena analýza vnímání společensky odpovědných firem z pohledu spotřebitele a vlivu společenské odpovědnosti …moreAbstract:
The aim of this Bachelor´s Thesis is the concept of corporate social responsibility and activities which this concept hides. This work also mentions the benefits of social responsibility for companies applying, critical voices, related concepts and terms, reporting and communication tools. In the practical part is an analysis of the perception of socially responsible companies from the perspective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49289
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Jan Mísař
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić