Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie – Jan Pištěk
Jan Pištěk
Bachelor's thesis
Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie
Corporate Social Responsibility as part of Marketing Strategy
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a aktivitami, které se pod tímto pojmem skrývají. Tato práce také zmiňuje přínosy společenské odpovědnosti pro aplikující firmy, kritické hlasy, související koncepce a pojmy, reportování nebo komunikační nástroje. V praktické části je provedena analýza vnímání společensky odpovědných firem z pohledu spotřebitele a vlivu společenské odpovědnosti …viacAbstract:
The aim of this Bachelor´s Thesis is the concept of corporate social responsibility and activities which this concept hides. This work also mentions the benefits of social responsibility for companies applying, critical voices, related concepts and terms, reporting and communication tools. In the practical part is an analysis of the perception of socially responsible companies from the perspective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Jan Mísař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia