Employer Branding společností vyvíjejících softwarová řešení – Lucie Kirchnerová
Lucie Kirchnerová
Diplomová práce
Employer Branding společností vyvíjejících softwarová řešení
Employer Branding in Software Developing Companies
Anotace:
Cílem této práce je vyhodnotit, zda české IT společnosti, zaměřující se na vývoj software v České republice komunikují konkurenceschopné faktory ve srovnání se společnostmi v Německu a Rakousku, které jsou rozhodující pro studenty IT oborů z České republiky při výběru zaměstnání. Součástí práce je kvantitativní výzkum mezi vysokoškolskými studenty IT oborů zjišťující rozhodující faktory při výběru …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to evaluate marketing communication related to competitive factors of software developing companies in the Czech Republic compared with German and Austrian companies, which is decisive for Czech IT students during career choice. The thesis also includes quantitative research targeted on IT students in the Czech Republic to determine factors that are crucial for their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Gabriela Říhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová