Kateřina CHOVANCOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing vybraných sportovních prodejen
Marketing of selected sports stores
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na in-store komunikaci a nákupní prostředí ve vybraných sportovních prodejnách. Konkrétními prodejnami jsou Sportisimo, Decathlon a A3 Sport nacházející se v Karlových Varech. Teoretická část práce se zabývá marketingem a marketingovým mixem 4P a marketingovým mixem 7P, z jehož prvků je tvořeno dotazníkové šetření. Empirická část práce se věnuje subjektivnímu hodnocení …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on in-store communication and shopping environment in selected sports stores. Specific stores are Sportisimo, Decathlon and A3 Sport located in Karlovy Vary. The theoretical part of the work deals with marketing and marketing mix 4P and marketing mix 7P, from which elements is formed a questionnaire survey. The empirical part of the work is devoted to the subjective evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHOVANCOVÁ, Kateřina. Marketing vybraných sportovních prodejen. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
Sára El Hassanová -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl