Marketing vybraných sportovních prodejen – Kateřina CHOVANCOVÁ
Kateřina CHOVANCOVÁ
Bakalářská práce
Marketing vybraných sportovních prodejen
Marketing of selected sports stores
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na in-store komunikaci a nákupní prostředí ve vybraných sportovních prodejnách. Konkrétními prodejnami jsou Sportisimo, Decathlon a A3 Sport nacházející se v Karlových Varech. Teoretická část práce se zabývá marketingem a marketingovým mixem 4P a marketingovým mixem 7P, z jehož prvků je tvořeno dotazníkové šetření. Empirická část práce se věnuje subjektivnímu hodnocení …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on in-store communication and shopping environment in selected sports stores. Specific stores are Sportisimo, Decathlon and A3 Sport located in Karlovy Vary. The theoretical part of the work deals with marketing and marketing mix 4P and marketing mix 7P, from which elements is formed a questionnaire survey. The empirical part of the work is devoted to the subjective evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOVANCOVÁ, Kateřina. Marketing vybraných sportovních prodejen. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
Sára El Hassanová -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl