Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek – Bc. Ekaterina Čistova
Bc. Ekaterina Čistova
Bakalářská práce
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
The impact of Covid- 19 on marketing communication and consumer behavior in the luxury brand segment
Anotace:
Účelem této studie je prozkoumat, jak Covid-19 ovlivnil komunikaci v odvětví luxusního zboží a také chování spotřebitelů a jejich nákupní zvyky v luxusním segmentu. Bakalářská práce se tedy na toto téma podívá ze dvou úhlů pohledu. V teoretické části je v prvním aspektu kladen hlavní důraz na nastínění marketingu a marketingové komunikace obecně, významu brandingu pro luxusní značky, jejich komunikaci …víceAbstract:
The purpose of this study is to examine how Covid-19 has affected the communication of the luxury goods industry as well as consumers' behaviour and their shopping habits in the luxury segment. The bachelor thesis looks into this topic from two points of view. In the theoretical part, the first aspect puts main emphasis on outlining marketing in general, the importance of branding for luxury brands …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČISTOVA, Ekaterina. \textit{Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4xkom/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
22. 4. 2022
IS4u, I.
22. 4. 2022