O kolik snížila kampaň "Nemyslíš - zaplatíš!" nehodovost na českých silnicích? – Kateřina Jermanová
Kateřina Jermanová
Bachelor's thesis
O kolik snížila kampaň "Nemyslíš - zaplatíš!" nehodovost na českých silnicích?
How much did the campaign "Nemyslíš - zaplatíš!" reduce accident rate on czech roads?
Anotácia:
V této práci zjišťuji, jaký vliv má mediální kampaň na snižování úmrtí při dopravních nehodách. Konkrétně se věnuji kampani Nemyslíš - zaplatíš!, která probíhala v ČR v období 2008-2010. Na panelových datech z let 2006 až 2010 pro ČR a dalších 10 evropských států jsem zjistila, že vlivem kampaně se nehodovost snížila o 0 % až 14,2 % (95% interval spolehlivosti) za celé období, v posledním roce se interval …viacAbstract:
This thesis deals with the impact of media campaigns on reducing road deaths. Specifically, it is focused on the Czech "Nemyslíš - zaplatíš!" campaign of years 2008-2010. Comparation of panel data of Czech Republic and 10 other European countries revealed, that the effect of the campaign was decrease of accident rate in the range of 0 % - 14.2 % (confidence interval of 95%) for the whole period, with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedúci: Jiří Lahvička
- Oponent: Zdeněk Chytil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Big Data Analysis for Predicting Road Traffic Accident Severity
Ametu Negash Redi -
Má dopravní nehoda výchovný účinek? Jak se naučit - nechat se poučit.
Lucie DENIŠEVSKÁ -
Hillary Clinton's Rhetoric in the US Presidential Campaign of 2016 as Compared with Campaign of 2008: A Linguistic Analysis
Eva Podivínská -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian