Cytogenetika ve středoškolských učebnicích – Bc. Josef BRANDŠTÝL
Bc. Josef BRANDŠTÝL
Bachelor's thesis
Cytogenetika ve středoškolských učebnicích
Cytogenetics in secondary school textbooks
Anotácia:
Hodnocení šesti středoškolských učebnic biologie. Cílem je analýza obtížnosti textu a kritické slovní hodnocení kapitol. Předmětem hodnocení jsou témata cytogenetiky. Práce má tři hlavní části: popis metodiky hodnocení, analýza a hodnocení, vlastní koncept okruhů cytogenetiky.Abstract:
Evaluation of six secondary school biology textbooks. The aim is to analyze the difficulty of the text and the word critical evaluation chapters. The subject of evaluation are the topics of cytogenetics. The work has three main parts: a description of the methodology of evaluation, analysis and evaluation, self-concept circuits cytogenetics.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedúci: Mgr. Zbyněk Houdek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRANDŠTÝL, Josef. Cytogenetika ve středoškolských učebnicích. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Natural Science Studies / Biology in Education
Práce na příbuzné téma
-
Využití pedagogických metodik pro automatickou analýzu obtížnosti textu
Jakub Konečný -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Analýza komplexní míry obtížnosti výkladového textu v učebnicích českého jazyka pro druhý stupeň základních škol
Aleš FELNER -
Analýza učebního textu: Veterinary Hematology and Clinical Chemistry
Jana Chovancová -
Analýza didaktické vybavenosti a obtížnosti textů učebnice biologie člověka pro žáky se sluchovým postižením
Michaela Rinková -
Analýza obtížnosti textů v učebnicích vlastivědy vydaných mezi lety 1948 - 1989 na československém území
Kateřina PECINOVÁ