Jana VÁLKOVÁ

Bakalářská práce

Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

Influence Of Archetypes On Seniors´ Behaviour In A Cosmetic Products Commodity
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů, vlivu archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů spotřební chování, spotřebitelské typologie, archetypy a segmentace trhu v závislosti na životním stylu seniorů. Popisuji seniory jako atraktivní cílovou skupinu a zabývám se prognózami demografů o stárnutí obyvatelstva …více
Abstract:
Presented the bachelor´s work attends to shopping senior behaviour, archetyps effect on shopping senior behaviour in commodity of cosmetics products, impact of lifestyle on cosmetics products usage. In a theoretical part it brings out conceptions as consumer behaviour, consumer typology, archetyps and market segmentation in dependence on lifestyle on seniors. It describes seniors as an attractive target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13697

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁLKOVÁ, Jana. Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace