Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů – Jana VÁLKOVÁ
Jana VÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů
Influence Of Archetypes On Seniors´ Behaviour In A Cosmetic Products Commodity
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů, vlivu archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů spotřební chování, spotřebitelské typologie, archetypy a segmentace trhu v závislosti na životním stylu seniorů. Popisuji seniory jako atraktivní cílovou skupinu a zabývám se prognózami demografů o stárnutí obyvatelstva …víceAbstract:
Presented the bachelor´s work attends to shopping senior behaviour, archetyps effect on shopping senior behaviour in commodity of cosmetics products, impact of lifestyle on cosmetics products usage. In a theoretical part it brings out conceptions as consumer behaviour, consumer typology, archetyps and market segmentation in dependence on lifestyle on seniors. It describes seniors as an attractive target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor:
13697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁLKOVÁ, Jana. \textit{Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/x5c32v/.
Jak správně citovat práci
VÁLKOVÁ, Jana. Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální vývoj nákupního chování na spotřebitelských trzích
Natalie STAŇKOVÁ -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
Roman Lipka -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Vývoj online nákupního chování v ČR
Karolina Füllsacková -
Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji
Anna Sapelnikova -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková