Žofia Herichová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia finančných inštitúcií v podmienkach Slovenskej republiky

Marketing communication of financial institutions in the conditions of the Slovak Republic
Abstract:
Bachelor thesis deals with the marketing communication tools and analyses their utilisation in chosen financial institutions. First chapter is aimed at theoretical setting of the issue, defines the term marketing communication its role and tools. Second chapter analyzes Slovenskú sporiteľňu a. s., Všeobecnú úverovú banku, a. s. a Československú obchodnú banku a.s. . In this chapter, there is introduced …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovými komunikačnými nástrojmi a analyzuje ich využitie vo vybraných finančných inštitúciách. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie problematiky, definuje pojem marketingovú komunikáciu, jej poslanie a nástroje. Druhá kapitola analyzuje Slovenskú sporiteľňu, a.s., Všeobecnú úverovú banku, a.s. a Československú obchodnú banku, a.s.. V tejto kapitole je …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management