Jaroslav Dlask
Bachelor's thesis
Digitální marketing
Digital Marketing
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje a popisuje vybrané nástroje digitálního marketingu. Tyto nástroje byly vybrány na základě aktuálních trendů v digitálním světě online podnikání. Vzhledem k vysoké významnosti digitálního marketingu se objevuje otázka, jak jsou tyto nástroje vnímány uživateli internetu. Hlavním cílem práce je tedy vytvořit ucelený přehled, jak uživatelé internetu vnímají tyto nástroje digitálního …moreAbstract:
The Bachelor Thesis analysis and describes selected tools of digital marketing. These tools were selected based on current trends in the digital world of online business. According to the high importance of digital marketing, the question appears of how internet users perceive these tools. The speci\ic goal of the Thesis is to create a comprehensive overview of current digital marketing tools. That …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11186
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2019
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Petružálek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights