Bc. Peter Pavel
Master's thesis
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Brand as a Valuable Intangible Asset of the Organization
Abstract:
The thesis discusses the basic characteristics of brands, the value of a particular brand of models to measure the value of brands. Thesis analyzes and compares brand management in two banks operating in Slovakia. Analyzes the use of brand elements, brand personality, brand management approach in the surveyed banks, promotional activities for brand management and brand value of the particular bank …moreAbstract:
Diplomová práca pojednáva o základnej charakteristike brandu, o hodnote brandu a predovšetkým o modeloch pre meranie hodnoty brandu. Práca analyzuje a porovnáva riadenie značky v dvoch bankách pôsobiacich na Slovensku. Analyzuje využívanie prvkov značky, osobnosti značky, prístupu k riadeniu značky v skúmaných bankách, propagačné aktivity pre riadenie značky a predovšetkým hodnotu značky daných bánk …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/nrn7r/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Reader: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVEL, Peter. \textit{Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Available from: https://theses.cz/id/x5jzbz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
Josef Kreische -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková