Výchova ke knize a výchova knihou v předškolním věku – Lucie LOPATOVÁ
Lucie LOPATOVÁ
Bachelor's thesis
Výchova ke knize a výchova knihou v předškolním věku
An upbringing using to books and an upbringing with books for preschool age
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje výchově ve smyslu výchovně-vzdělávacího procesu v mateřské škole a dětské knize především ve smyslu pohádky, a to jak lidové, tak moderní. V teoretické části práce se zabýváme významem dětské knihy (pohádky) pro dítě v předškolním věku a uvádíme hodnoty, které kniha dětem předává. Dále věnujeme pozornost práci s knihou v mateřské škole. Výběr kvalitní knihy je klíčový a odvíjí …viacAbstract:
This Bachelor work examines child learning within an educational upbringing in kindergarden and children?s books mainly fairy tales, both traditional and modern. In the theoretic part of this work we address the importance of children?s books (fairy tales) for children of preschool age and present the values that books give to children. Further, we pay attention to work with books in kindergarden. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Tlustý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOPATOVÁ, Lucie. Výchova ke knize a výchova knihou v předškolním věku. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Teaching in Pre-schools
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaný tematický celek "Moje obec" v hudebním pojetí
Ludmila Indrová -
Environmentální výchova v mateřské škole formou integrovaných tematických bloků
Veronika HERZINOVÁ -
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová -
Čtenářská gramotnost dětí předškolního věku
Petra ZAVADILOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Předčtenářská gramotnost dětí v předškolním vzdělávání
Zuzana JANŠOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Literární projekt - pohádka a její využití v mateřské škole
Veronika Zemanová