Vnímání marketingu na sociálních sítích z pohledu zákazníka – Jakub Novotný
Jakub Novotný
Bakalářská práce
Vnímání marketingu na sociálních sítích z pohledu zákazníka
Customer perception of social media marketing
Anotace:
Bakalářská práce popisuje využití marketingu na sociálních sítích a zkoumá jeho dopad na spotřebitele. V teoretické části se zaměřuje na přiblížení klasického marketingu a jeho nástrojů pro pochopení podstaty marketingu. Rozveden je dále internetový marketing a jeho nástroje pro zvýšení povědomí na internetu společně s typy sociálních sítí. Praktická část se zabývá zkoumáním dat z článků zaměřených …víceAbstract:
Bachelor's thesis describes the use of marketing on social media and examines its impact on consumers. In the theoretical section, it focuses on bringing classical marketing and its tools to understand the nature of marketing. Furthermore, online marketing and its online awareness tools, together with the types of social networks, are divorced. The practical part deals with examining data from articles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13280
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Sociální sítě jako marketingový nástroj pro propagaci
Evgeniia Artemenkova -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
19. 1. 2022
Kohout, J.
19. 1. 2022