Marketing střední firmy se zaměřením na komunikační mix – Bc. Milan Turek
Bc. Milan Turek
Bakalářská práce
Marketing střední firmy se zaměřením na komunikační mix
Marketing of Middle- Sized Company Oriented on Communication Mix
Anotace:
V dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí firma potřebuje mít soustředěnou strategii, najít jedinečnou podnikatelskou koncepci, soustředit se na svůj „velký cíl“ a nabídnout atraktivní škálu výrobků a služeb. V marketingovém pojetí nestačí pouze produkt vyrobit, ale také ho umět představit zákazníkům pomocí nástrojů marketingové komunikace. Tato bakalářská práce popisuje používanou marketingovou …víceAbstract:
In the nowadays dynamic and competitive word a company needs to have a concentrated strategy, to find an unique business conception, to be concentrated on its „big target“ and to offer an attractive spectrum of products and services. In the marketing conception it is not enough to produce a product only but to know how to present it to the customers through the use of the marketing communication. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wciwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Svatoň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční kontrola
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu
Jakub HANÁK -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Využití influencer marketingu k upevnění pozice produktu na trhu
Klára Stýblová -
Návrh na zlepšenie pozície malých a stredných podnikov na trhu športovo-módneho tovaru
Matej Aľakša