Bc. Milan Turek

Bachelor's thesis

Marketing střední firmy se zaměřením na komunikační mix

Marketing of Middle- Sized Company Oriented on Communication Mix
Abstract:
V dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí firma potřebuje mít soustředěnou strategii, najít jedinečnou podnikatelskou koncepci, soustředit se na svůj „velký cíl“ a nabídnout atraktivní škálu výrobků a služeb. V marketingovém pojetí nestačí pouze produkt vyrobit, ale také ho umět představit zákazníkům pomocí nástrojů marketingové komunikace. Tato bakalářská práce popisuje používanou marketingovou …more
Abstract:
In the nowadays dynamic and competitive word a company needs to have a concentrated strategy, to find an unique business conception, to be concentrated on its „big target“ and to offer an attractive spectrum of products and services. In the marketing conception it is not enough to produce a product only but to know how to present it to the customers through the use of the marketing communication. This …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2008
  • Supervisor: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Martin Svatoň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting