Význam personálního marketingu pro získávání a stabilizaci zaměstnanců – Bc. Lenka Doležalová
Bc. Lenka Doležalová
Master's thesis
Význam personálního marketingu pro získávání a stabilizaci zaměstnanců
Importance of personnel marketing for the acquisition and retention of employees
Abstract:
Diplomová práce zkoumá význam personálního marketingu z pohledu zprostředkovatelů práce při získávání a stabilizaci uchazečů o práci. Veřejný sektor je zastoupen Úřadem práce ČR a soukromý sektor zastupují agentury práce. Prostřednictvím analýzy současného vývoje trhu práce, srovnání komunikačních kanálů, registrace uchazečů, inzerování volného pracovního místa a poskytování dalších služeb u zprostředkovatelů …moreAbstract:
The thesis examines the importance of personnel marketing for the acquisition and retention of job seekers. The public sector is represented by the department of labour and the private sector by commercial job agencies. A SWOT analysis is made on the basis of current labour market trends and comparison of communication channels, registration of candidates, job offers and other services provided by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽALOVÁ, Lenka. \textit{Význam personálního marketingu pro získávání a~stabilizaci zaměstnanců}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/x5uvds/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Získávání zaměstnanců a krize na trhu práce
Tereza Holeckova -
Proces získávání zaměstnanců v mezinárodním prostředí
Levon Airapetian -
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti Elektroporcelán a.s.
Romana Rampasová -
Nové trendy v získávání zaměstnanců
Denisa Eckertová -
Nové trendy v získávání zaměstnanců
Petr Eber -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci
Lucie Havlová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Získávání zaměstnanců a proces výběru zaměstnanců personální agenturou DEKRA
Martina Kvapilova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights