Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit – Tereza Stejskalová
Tereza Stejskalová
Bachelor's thesis
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Destination management and the usage of regional products and local specialities in marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem regionálních výrobků a místních specialit ve spojení s marketingem destinace a destinačním managementem. Hlavním cílem této práce je analýza využití regionálních produktů a místních specialit v marketingu zvolené oblasti Strakonicka. Práce se dále věnuje destinačnímu managementu a jeho roli v této problematice. Součástí práce je průzkum pohledu klíčových aktérů cestovního …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8363
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Reader: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEJSKALOVÁ, Tereza. \textit{Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/x6l8ic/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights