Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit – Tereza Stejskalová
Tereza Stejskalová
Bakalářská práce
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Destination management and the usage of regional products and local specialities in marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem regionálních výrobků a místních specialit ve spojení s marketingem destinace a destinačním managementem. Hlavním cílem této práce je analýza využití regionálních produktů a místních specialit v marketingu zvolené oblasti Strakonicka. Práce se dále věnuje destinačnímu managementu a jeho roli v této problematice. Součástí práce je průzkum pohledu klíčových aktérů cestovního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8363
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEJSKALOVÁ, Tereza. \textit{Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/x6l8ic/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva