Ing. Esra Kale

Diplomová práce

Influencer marketing in circular economy

Influencer marketing in circular economy
Anotace:
This thesis aims to investigate the effectiveness of (Instagram) influencer marketing on Generation Z’s sustainable product buying behaviour. In the first part of the thesis, existing literature is reviewed regarding social media and influencer marketing, influencers, Instagram in the influencer marketing context, consumer buying behaviour, Generation Z, circular economy, sustainable products and sustainable …více
Abstract:
This thesis aims to investigate the effectiveness of (Instagram) influencer marketing on Generation Z’s sustainable product buying behaviour. In the first part of the thesis, existing literature is reviewed regarding social media and influencer marketing, influencers, Instagram in the influencer marketing context, consumer buying behaviour, Generation Z, circular economy, sustainable products and sustainable …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta