Problematika komunikace rodiny a školy v malotřídní škole – Bc. Martina SEGSULKOVÁ
Bc. Martina SEGSULKOVÁ
Master's thesis
Problematika komunikace rodiny a školy v malotřídní škole
Issues of communication between the family and the school at small school
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice vzájemné komunikace mezi rodinou a školou, konkrétně na malotřídní škole. Dále se zaměřuje na možnosti aktuální vzájemné spolupráce. - zjistit názory a zkušenosti rodičů a pedagogů na vzájemnou komunikaci a spolupráci - zjistit míru spokojenosti rodičů s aktuálním stavem komunikace - zjistit míru ochoty rodičů spolupracovat se školou - jak si pedagogové a rodiče …moreAbstract:
This master´s thesis examines the issue of mutual communication between the family and school, specifically at a small-class school. It also focuses on the possibilities of the current mutual cooperation. - to find out opinions and experience of parents and teachers on mutual communication and cooperation - to find out explains the degree of satisfaction of parents with communication - to find out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEGSULKOVÁ, Martina. Problematika komunikace rodiny a školy v malotřídní škole. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Způsob komunikace mezi učitelem a žákem na českých a polských základních školách
Lucie Hauserová -
Analýza komunikace mezi pedagogem a žákem s poruchami učení
Drahomíra Hrachovinová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Martina Pečinková -
Vztah emoční inteligence a pedagogické komunikace ve volnočasovém prostředí
Jakub CHOROVSKÝ -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová