Facebook Marketing a kampaně dané společnosti – Bc. Jan Machek
Bc. Jan Machek
Bakalářská práce
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Facebook Marketing and Campaigns of a Given Company
Anotace:
Předmětem této práce je Facebook marketing a jeho aplikace v podobě reklamní kampaně. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část začíná popisem vývoje médií a poté definuje a porovnává online a offline marketing. Část týkající se Facebook marketingu nejdříve popisuje jeho historii, poté rozebírá tvorbu marketingové strategie a končí popisem metod měření výkonu. V praktické …víceAbstract:
The subject of this thesis is Facebook marketing and its application in the form of an advertising campaign. The work is split into two parts, theoretical and practical. The first theoretical part starts with a description of media evolution and then defines and compares online and offline marketing. The part that describes Facebook marketing starts with its history, followed by the creation of marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wbufu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović
- Oponent: Ing. Anida Krajina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská