Bc. Jan Machek

Bakalářská práce

Facebook Marketing a kampaně dané společnosti

Facebook Marketing and Campaigns of a Given Company
Anotace:
Předmětem této práce je Facebook marketing a jeho aplikace v podobě reklamní kampaně. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část začíná popisem vývoje médií a poté definuje a porovnává online a offline marketing. Část týkající se Facebook marketingu nejdříve popisuje jeho historii, poté rozebírá tvorbu marketingové strategie a končí popisem metod měření výkonu. V praktické …více
Abstract:
The subject of this thesis is Facebook marketing and its application in the form of an advertising campaign. The work is split into two parts, theoretical and practical. The first theoretical part starts with a description of media evolution and then defines and compares online and offline marketing. The part that describes Facebook marketing starts with its history, followed by the creation of marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović
  • Oponent: Ing. Anida Krajina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta